Nasza witryna stosuje pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies zgodnie z Polityką cookies. Jeżeli nie akceptują Państwo Polityki, prosimy o nie korzystanie z naszej witryny.

Drukuj
A- / A+

Zasady odbioru przez PSZOK (Gratowisko)

Informacja dla firm wykonujących usługę transportu odpadów wielkogabarytowych i odpadów problemowych z nieruchomości zamieszkałych oraz usługę transportu odpadów zielonych z terenów spółdzielni i wspólnot (budynków wielolokalowych).

 

Firma wykonująca usługę transportu odpadów wielkogabarytowych i problemowych z nieruchomości zamieszkałych musi okazać przy bramie wjazdowej Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dokument zlecenia tej usługi przez właściciela nieruchomości.

 

Dokument ten powinien zawierać:

     1.  Datę transportu odpadów;

     2. Imię i nazwisko właściciela nieruchomości;

     3. Podpis właściciela nieruchomości;

     4. Adres nieruchomości, z której odpady zostały odebrane;

     5. Z treści dokumentu powinno wynikać, że właściciel nieruchomości zleca firmie usługę transportu tych odpadów.

 

To samo tyczy się kopii zleceń usługi transportu odpadów zielonych wystawianych przez Zarządców budynków wielolokalowych.

 

Powyższe zasady obowiązują wszystkie firmy wpisane do Rejestru działalności regulowanej.